Staat moet Volkert 2300 piek overmaken
Foutje van Ferd
Leve de rechtsstaat! De Raad van State heeft vandaag bepaald dat de Staat Volkert van der Graaf meer dan 2300 euro moet overmaken vanwege een foutje van Ferd Grapperhaus. Die had vergeten ergens een handtekening te zetten en omdat Nederland vergeten is Volkert van der Graaf in een kerker te smijten en de sleutel weg te gooien, heeft hij een zaak aangespannen. Bij de Raad van State dus. Hele uitspraak, voor mensen die ook zo'n fan zijn van de rechtsstaat, DAARRR.
Dit wil je ook lezen

Minister Letschert (D66) over blokkeren Fortuyn-Fragment door BNNVARA: 'Censureren moet kunnen'
Een buitengewoon minderwaardig antwoord

Terugkijken. Raymond Mens verspreidt NEPNIEUWS over demonisering Pim Fortuyn
Heeft die man nou niet genoeg geleden

En na 5 mei komt altijd weer 6 mei
Maar het probleem meneer, dat is gebleven


StamCafé van Pim Fortuyn
At your service PIN





