En na 5 mei komt altijd weer 6 mei
Maar het probleem meneer, dat is gebleven
Eerst herdenken we 4 mei, dan vieren we 5 mei en daarna komen herdenken en vieren altijd weer samen in 6 mei, door sommigen herdacht en door sommigen gevierd. Dan maar hij afgemaakt, nu 24 jaar geleden alweer. Na Pim kregen we LPF2, en Leefbaar, en we kregen de PVV, en we kregen TON, en Rita, en JA21, en Belang, en Forum, en DNA en dat was voornamelijk janken, chaos, kansloos, verbitterd, afsplitsers, kneuzen, weglopers, wappies en gestoorden. En het probleem meneer, dat is gebleven. Later meer.
Dit is in ieder geval een soort van wel gelukt
Dit wil je ook lezen

Minister Letschert (D66) over blokkeren Fortuyn-Fragment door BNNVARA: 'Censureren moet kunnen'
Een buitengewoon minderwaardig antwoord

Terugkijken. Raymond Mens verspreidt NEPNIEUWS over demonisering Pim Fortuyn
Heeft die man nou niet genoeg geleden


StamCafé van Pim Fortuyn
At your service PIN





Caroline van der Plas afwezig bij Kroning Charles vanwege herdenking Pim Fortuyn
Volstrekt ongepast om dit vandaag te doen!

