LANDELIJKE STORING BIJ RIJKSWATERSTAAT. Problemen bij bruggen, sluizen en tunnels
OEPS
Nou lekker dan. Er is een grote storing bij Rijkswaterstraat waardoor bruggen, sluizen en tunnels niet meer automatisch bediend kunnen worden en de elektrische borden boven de weg het niet doen. De storing is ontstaan tijdens werkzaamheden aan een glasvezelkabel. Rijkswaterstaat kunt u kennen van het geld voor onderhoud, dat op is. Gelukkig is het vandaag niet pleuris warm en komt er geen onweer aan, oh nee wacht.
UPDATE: Storing lijkt opgelost: "Onze technische teams hebben een oplossing gevonden om de internetvoorziening te herstellen. De eerste systemen komen inmiddels weer in de lucht, wat een hoopgevend signaal is. We controleren momenteel stap voor stap of alle systemen weer naar behoren functioneren. Het herstel is nog niet volledig afgerond, maar de ontwikkelingen gaan de goede kant op."
Oh jee
Ai
Lekker timing ook wel
Even Apeldoorn bellen
Zal je net zien! Nou gelukkig zit Rijkswaterstaat nog op X
Dit wil je ook lezen




Wegen, bruggen, tunnels, sluizen, alles naar de gallemiezen, Nederland hangt met plakband aan elkaar
Foto: mogelijk het plakband in dit verhaal




Netbeheerder: Licht gaat uit in Nederland
steeds vaker stroomstoringen


