achtergrond

Geenstijl

LANDELIJKE STORING BIJ RIJKSWATERSTAAT. Problemen bij bruggen, sluizen en tunnels

OEPS

Nou lekker dan. Er is een grote storing bij Rijkswaterstraat waardoor bruggen, sluizen en tunnels niet meer automatisch bediend kunnen worden en de elektrische borden boven de weg het niet doen. De storing is ontstaan tijdens werkzaamheden aan een glasvezelkabel. Rijkswaterstaat kunt u kennen van het geld voor onderhoud, dat op is. Gelukkig is het vandaag niet pleuris warm en komt er geen onweer aan, oh nee wacht.
UPDATE: Storing lijkt opgelost: "Onze technische teams hebben een oplossing gevonden om de internetvoorziening te herstellen. De eerste systemen komen inmiddels weer in de lucht, wat een hoopgevend signaal is. We controleren momenteel stap voor stap of alle systemen weer naar behoren functioneren. Het herstel is nog niet volledig afgerond, maar de ontwikkelingen gaan de goede kant op."

Oh jee

Ai

Lekker timing ook wel

Even Apeldoorn bellen

Zal je net zien! Nou gelukkig zit Rijkswaterstaat nog op X

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.