Brante & Immink - Naar de hoeren? Pak dan beter de tram!
Tevens StamCafé
Dan kun je als burgemeester nog zo graag een hoerentent willen, komen gaat hij er niet. En niet alleen omdat helemaal niemand voor is, maar ook omdat er natuurlijk niemand te vinden is die het ding wil uitbaten. Of wacht, niemand die niet minimaal half in het criminele circuit zit, die het wil uitbaten.
Ondertussen smijt Charles Ludovicus Geerts, terwijl hij met zijn helikopter over zijn Afrikaanse landgoed vliegt, lachend Lodewijks Asscher’s miljoenen gemeenschapsgeld uit het raam. Arme Amsterdammers. Daar word je dan bestuurd door mensen die incapabel, ongeïnformeerd en ideologisch verblind zijn.
Wel het vliegtuig uit het verhaal!
Dit wil je ook lezen


Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi



VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk


Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis

KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks


