Voorsorteren met D66: 'Alleen elektrische auto's op linkerbaan'
De e-lane: het elitelaantje van D66
Wat is het fijn hè, dat u als sojamelk-D66'er met uw gekregen Tesla van de baas ('het gaat van mijn salaris af hoor') inclusief laadpas al die paupertjes in Suzuki Altootjes en Renault Twingootjes en VW Polootjes eventjes kunt vertellen dat u zo'n duurzame peer bent. Waarom ZIJ niet elektrisch rijden. Zelfde laken een pak: Diederik Samsom die denkt dat iedereen zomaar ff 10.000 euro heeft liggen om het huis te verduurzamen. En als je het wél doet, nou, dan mag je op de kar door het dorp hoor. Als je Jantje Driedubbelmodaal bent met een elektrische wagen mag je van D66 Den Haag straks ook nog eens op je eigen rijbaan: de e-lane. Dat staat voor: elite-laantje. Alsof dieselbakken dan niet in een file op de rechterbaan staan te stinken, terwijl D66 voorsorteert op een benzine- en dieselverbod, door de privilegemobielen alvast over de e-lane naar hun Samsom-huis te laten zoeven. Eens met Ralf Sluijs van Groepie De Mos: "Het arme gepeupel mag op de rechterbaan jaloers toekijken. #knettergek"
“Mensen uitsluiten op basis van eigenschappen van hun auto”, zei de woordvoerder van #D66 Den Haag vandaag over hun voorstel om de linkerbaan alleen nog maar toegankelijk te maken voor elektrische auto’s. Het arme gepeupel mag op de rechterbaan jaloers toekijken. #knettergek👇 pic.twitter.com/QnBbqsT5Le
— Ralf Sluijs 💚💛 (@ralfsluijs) February 15, 2023
Dit wil je ook lezen




Niemand mag Sjoerd Sjoerdsma
Wie had dat gedacht? (iedereen)

FEEST. D66 én Geert Wilders vieren 100 dagen Jetten I
Je moet alleen wel zelf de slingers ophangen




Geprobeerd naar D4vd te luisteren
Genre: feelgood femicide

Peilings! D66 Daalt Door
Raar hoor, dat mensen niet op partijen stemmen waar ze het niet mee eens zijn, hoe kan dat toch
