Journalistieke weging: Volkskrant valt lezers nu wel lastig met berichtje over 'Amsterdamse (en Rotterdamse) kwestie'
Amsterdamse kwestie = rellen met Marokkanen
Wat je nu toch had kunnen lezen áls je in de Volkskrant had gekeken. EEN BERICHTJE OVER DE SAMENKOMSTEN IN AMSTERDAM EN ROTTERDAM! Ze vonden het bij de Volkskrant eerder nog niet zo boeiend het volk te informeren over noodtoestanden, rellen, brandende auto's en meppende ME, want 'journalistieke weging'. Het is genoegzaam bekend waar de gewichtjes staan op de journalistieke weegschaal van de Volkskrant, maar na de wedstrijd van Mocro tegen Portugal (winst) was het vanzelfsprekend weer rellen en plots verscheen er wél een berichtje in de VK over de 'feesttaferelen'. Strekking: en toen kwam de ME en toen werd het stom. NOU EN DAT STAAT DUS ALLEMAAL IN DE VOLKSKRANT. ZE BRENGEN NIEUWS BIJ DE VOLKSKRANT. ONGELOOFLIJK! VIEZE RACISTEN!! Immers: "Het was allemaal uit blijdschap, zo zijn Marokkanen."
!!!!
Politie ook klaar mee
Teleurgesteld in weer een avond vol geweld na gewonnen wedstrijd bij #WK. Onze politiemensen zijn weer in grote getallen (met spoed) ingezet op diverse plekken in het land. Ongekende druk op #politie, waarvan de maatschappij nog weken last heeft.
— Politievakbond ACP (@Politiebond) December 10, 2022
Kom allemaal weer veilig thuis!
Dit wil je ook lezen

Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat


Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!


VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk


We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
