Weer BOEM in de Stad van de Hoop explosies
Gaat lekker he
Weer explosie op Kleine Gartmantplantsoenhttps://t.co/wp57mdB9Bz pic.twitter.com/R1J0vbVuBd
— AT5 (@AT5) August 13, 2022
Het is onrustig in de Stad van de Hoop gezeik. Vannacht weer een biem bij het Leidseplein. En dat Leidseplein - u kent het vast wel - is een Monopoly-vakje zonder vakje. Het is daar: altijd druk. Altijd. "De politiewoordvoerder zegt dat er ook meerdere mensen zijn die het hebben zien gebeuren. Mede vanwege het warme weer was het, ondanks het late tijdstip, relatief druk op straat. 'We hebben al best wat getuigen gesproken'." Onlangs was het daar ook al raak. Heeft er iemand weer een lading coke gejat van een ander, of heeft er iemand te lang staan douchen? Wat is het toch een lieve stad.
Dit wil je ook lezen

Heel raar! Amsterdams waanidee 'klushub' geflopt
Dit had echt helemaal niemand verwacht



Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi



VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk


Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis

KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks
