Kijk. De CameraMepper van de AntiBaudet-demo
WIE KENT HEM? Eigenlijk een grotere lul dan die domme trut (21) uit Nijmegen
Niet bij DWDD, Nieuwsuur, Jinek gisteren wel bij Jensen vanavond. Shashi Roopram, de onverschrokken verslaggever van UPNL, die afgelopen zaterdag in Amsterdam bij de zogenaamde "antiracisme" demo aanwezig was. En die stomme Antifa-kip filmde die scandeerde dat Terry afgeknald moest worden met een PAF.
Maar er is meer! Die domme schreeuwtrut uit Nijmegen mag overal in het nieuws zijn. De echte klootzak is natuurlijk die zak stront die met zijn fikken aan de camera van Roopram zat. Dat gebeurde namelijk ook nog zaterdag jongstleden, in die lieve stad. We hebben hebben CameraMepper ff gescreenshot, opdat-ie een lekkere klotedag heeft vandaag.
Shashi staat links op de videostill, rechts ziet u de totale lul die met zijn giftige haatklauwen aan de camera van Shashi gaat zitten. Dat moment ziet u hieronder. Op 09:09 komt CameraMepper aanzeilen, en op 09:14 begint-ie te camerameppen. Zijn naam ziet u later vandaag -paf- in de comments verschijnen. Wat doe je, ertegen.
Dit wil je ook lezen

Heel raar! Amsterdams waanidee 'klushub' geflopt
Dit had echt helemaal niemand verwacht



Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi



VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk


Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis

KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks
