ASO AZC-ers naar Guantánamo Waddeneiland!
Tuigh-gelukszoekers naar "specialistische setting". Kortom: KAMPEMENTEN.
Een groeiende minderheid Noord-Afrikanen maakt situatie in azc's onhoudbaar. Volgens Milo Schoenmaker (COA) moeten ze naar een andere plek, een "specialistische setting". pic.twitter.com/ONcvG035WO
— Nieuwsuur (@Nieuwsuur) February 26, 2019
Jeetje. Een COA-meneer in gesprek met Jeroen Woke-aars van Nieuwsuur over overlastgevende Noord-Afrikaanse vervelio's die op onze gratis Miele's, Merols en beltegoeden zijn afgekomen, om vervolgens de middenstand van afgelegen COA-durpjes in de provincie het leven zuur te maken, met hun gejat en getreiter. Nu opeens zijn ze er bij het COA ook achter dat die door Marokko gedumpte deplorabelen ook beter af zijn in een oranje overall en achter schrikkeldraad. En waar kan dat beter dan op Rottumerplaat? Patriot-raketten op Simsonszand. Overal zeeHONDEN (lol). Haaien loslaten in de Waddenzee. Kanonneerboten voor Pieterburen. En luidsprekers op de Waddendijk met de hele dag cabaretvoorstellingen van Soundos op vol volume. Binnen twee maanden vragen ze asiel aan in Rabat, en komt er niemand meer binnen. Hoe. Moeilijk. Kan. Het. Zjin.
Medewerkers van het @COAnl klagen tegen vakbond @FNV over onveilige werkomstandigheden in opvangcentra. In twee weken tijd kwamen bij de vakbond meer dan zestig verontrustende meldingen binnen ‘over agressie, intimidatie, gevechten en drugsgebruik’https://t.co/21Mr6JmTBo
— de Volkskrant (@volkskrant) February 27, 2019
Dit wil je ook lezen




Politie onderzoekt geweld door agenten tegen 'hoogzwangere vrouw en Palestijnse migrant' in asielzoekerscentrum te Zeist
Maakt niet uit wat ze zeggen zolang het maar over ons (NL) gaat!

GOEDEMORGEN Ter Apel
Lekker geslapen?


Trouw is aanbeland bij kop: "In de hockeykantine lopen vrouwen meer gevaar dan als ze langs het azc fietsen"
Dit gebeurt er dus als je de discussie aan experts overlaat



