Illegale #WeAreHere krakers kraken Weesperzijde
Wat zo’n pijn doet: van Aartsen weigert met eigenaar van HaCarmel uberhaupt in gesprek te gaan en gaat wel heel vrolijk op de foto met ‘voorman’ #wearehere. Royeer die man gewoon als lid @vvd Echt hoor. pic.twitter.com/msVwvtZM48
— Gertjan Neerhof (@gertjanneerhof) June 3, 2018
Brekend nieuws uit Amsterdam, de illegale uitgeprocedeerde huizendieven die voor 1200 uur vandaag uit hun gestolen huizen in de Rudolf Diesel-buurt moesten oprotten, lijken dat ook van plan te zijn. As we speak zijn ze een (bewoond) pand aan de nabijgelegen Weesperzijde aan het stelen. Later meer. Politie, traangas, waterkanon, en een cohort Jantjes hopen we dan.
Update: Telefoontje van De Correspondent (ook Weesperzijde) heeft geholpen. WeAreHere-Krakers zijn weer vertrokken. Moeders van Amsterdam, hou uw huizen binnen!
Update: Illegale krakers weer terug in Diesel-straat. Lijken aanstalten te maken met vertrek, want matrassen en huisraad wordt op straat gezet. Twee agenten met een dienstfiets houden de wacht. Verzamelde wereldpers (Powned, AT5) ter plekke.
Update 1300 uur. Krakers hangen wat rond. Pliesiepaarden poepen op straat. Dennis van Powned eet een sandwich van 22 euro. Nog steeds geen ME-busjes gearriveerd. Wel een paar boedelbussen van Diks.
Zoon van VVD-fractieleider in de hoofdstad wordt gewoon z'n huis uit gebanjerd. Kan allemaal in Amsterdam, die lieve stad: https://t.co/cfdNibFMw9
— Wierd Duk ܦܝܪܬ ܕܘܟ (@wierdduk) June 4, 2018
Bedankt Pa!
— Jan Roos - woordkunstenaar (@LavieJanRoos) June 4, 2018
Er komt beweging in
Toedeledokie
Dit wil je ook lezen

Heel raar! Amsterdams waanidee 'klushub' geflopt
Dit had echt helemaal niemand verwacht



Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi



VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk


Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis

KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks
