achtergrond

Geenstijl

GSTV. Gewoon even lachen in het Stamcafé

Om Dion Graus!

Vandaag waren er een heleboel kinderen aan het woord in de Tweede Kamer en daarvoor mochten scholieren ook nog vragen stellen aan het kabinet (okee we gaan al). Er was wéér gedoe vanwege de nog steeds niet uitgeknepen puist, NSC wilde geen debat maar wel een conceptstuk van de Landsadvocaat over een toch niet ingezette noodwet, en toen was Caroline boos en Dilan ook en toen dachten wij: weet u wat, als mensen willen weten hoe het in de coalitie gaat, kunnen ze ook wel Toms video van vorige week kijken (hieronder). Vandaag gaan we gewoon even lachen om Leuk Dierennieuws uit Den Haag, namelijk dat Dion Graus een eigen tv-programma krijgt. Zegt u het maar: wordt het Dion D-Day, Dions Dierenmanieren of gewoon Help, Mijn Man Is Dion Graus?

Dit wil je ook lezen

GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé

Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump

@Schots, scheef | 16-06-26 | 21:30 | 529 reacties

Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1

Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand

@Spartacus | 08-06-26 | 22:02 | 196 reacties

ORANJEKOORTS in het Stamcafé

We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen

@Ronaldo | 07-06-26 | 22:30 | 207 reacties

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.