achtergrond

Geenstijl

De zon gaat weer schijnen in het Stamcafé

Wat een dag

Viel: tegen

Eerste dag coalitieakkoord, eerste gebroken belofte: de zon ging helemaal niet schijnen. Nou ja, een klein beetje, maar het was nou niet bepaald de hardste zonnestraal ooit. De zon schijnt wel in het hartje van Caroline van der Plas, die toch maar mooi voor 3 miljoen euro een visser aan het huilen heeft gekregen. Pieter Omtzigt en Dilan Yesilgöz leken dan weer wat minder enthousiast, net als Martin Bosma bij het horen van het woord EXTREEM-RECHTS. In het Stamcafé schijnt de zon altijd, dus onze vraag vanavond is: waar gaat u eigenlijk van stralen?

Premier van all... eh onze Nederlanders

Dit wil je ook lezen

Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1

Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand

@Spartacus | 08-06-26 | 22:02 | 196 reacties

ORANJEKOORTS in het Stamcafé

We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen

@Ronaldo | 07-06-26 | 22:30 | 207 reacties

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.