Oh jee. 4 mei-kransen in 020 Nieuw-West vernield
Het mag schuren!
Dieptriest: verschillende kransen bij de 4 mei herdenking aan de Sloterplas in @nieuwwest zijn vandaag vernield en vertrapt.
— Hélène de Bruine (@helenedebruine) May 12, 2024
De krans van de gemeente Amsterdam is vertrapt, incl de standaard. Het roze bloemstuk van Pink NW is vernield. Bloemen en linten lagen her en der. pic.twitter.com/9UHC9x6B0E
Een krachtig statement (tegen wat eigenlijk) in Amsterdam Nieuw-West, een nieuw stadsdeel in het Westen van Amsterdam. Daar zijn kransen die op 4 mei zijn neergelegd, die achter hekken lagen en iedere avond al werden weggehaald uit angst voor vernielingen, vernield. Het is belangrijk om bij zulke gebeurtenissen eerst de feiten goed op een rij te krijgen en niet meteen termen als antisemitisme in de mond te nemen, aangezien ook de krans van Pink Nieuw-West is vernield. Het kan dus net zo goed homohaat zijn! Gelukkig heb je in Amsterdam Nieuw-West ambtenaar Tofik Dibi die heel erg goed is in het verbinden van allemaal mensen en het oplossen van de ontstane onrust.
Dit wil je ook lezen





Twee jaar cel voor Geert Dales wegens doxing?
Het OM kan kennelijk het internet niet meer op

Stom toeval. Twee Syriërs aangehouden wegens deelname IS
In respectievelijk Eindhoven en Maassluis



Ciao tutti, buongiorno!
Hallo allemaal wat leuk dat jullie er nog zijn

