Provincie NH niet zomaar op de knietjes voor windmolensprookje Amsterdam, Groot Wassink boos als verongelijkte kleuter
HET IS DE GEMEENTE AMSTERDAM JA!!! DE GEMEENTE AMSTERDAM
Hoe DURFT de provincie Noord-Holland op volledig legitieme en democratische wijze in te gaan tegen de windmolendroom van de GEMEENTE AMSTERDAM? Wie denken de provinciale politici van vvd, BBB, CDA, PVV, JA21, 50Plus, de SP, de Diertjes en FVD eigenlijk wel niet wie ze zijn door zomaar in een heuse democratische stemming tégen de plannetjes van GROENLINKS AMSTERDAM te stemmen? Weten ze niet dat GroenLinks Amsterdam heel graag drie windmolens bij de Noorder IJ-Plas wil? Het is wel de GEMEENTE AMSTERDAM hoor! Wat denkt BBB wel niet, door te spreken met buurtbewoners die hun zorgen uiten over de hoogte van de windmolens? En wat denken die buurtbewoners wel niet? DE GEMEENTE AMSTERDAM WIL WINDMOLENS JA! En wat denkt de vvd wel niet, 'bemoeilijken van de woningbouw'? GROENLINKS AMSTERDAM WIL WINDMOLENS!!!!
... en dus stuurt grote baby Rutger Groot Wassink (5) een boze dreigbrief naar de provincie over 'juridische houdbaarheid' en het 'verhalen van door Amsterdam geleden schade' WANT HET IS WEL DE GEMEENTE AMSTERDAM JA EN ALS DE GEMEENTE AMSTERDAM WINDMOLENS WIL KOMEN ER WINDMOLENS
De provincie heeft bij democratisch besluit vastgesteld dat er geen windturbines moeten komen aan de NoorderIJplas.
— Stijn Nijssen (@StijnNijssen) April 4, 2024
Deze reactie is een typisch voorbeeld van hoe Amsterdam reageert met dreigen en drammen, wanneer de gemeente haar zin niet krijgt. https://t.co/w2JSXMBO9c
Dit wil je ook lezen


Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi



VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk


Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis

KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks


