XR-bobo rijgt moeiteloos klimaatverandering, genocide en ons koloniale verleden aan elkaar
Cultgedrag
Hallucinerend interview met Extinction Rebellions ""denker"" en ""huisintellectueel"" Chris Julien die medeverantwoordelijk is voor de indoctrinatie voorlichting van de actievoerders. Een man die klimaatverandering omschrijft als "een vorm van grootschalig geweld" en al bij de tweede vraag (zie bovenstaand) compleet ontspoort. Via de term genocide bevinden we ons plots bij die andere peiler van de wokecult: het intergenerationele schuldgevoel danwel het intergenerationele slachtofferschap. De standpunten die we kennen uit de BLM-movement keren nu terug bij de klimaatmilitanten in een poging u een zo groot mogelijk schuldgevoel aan te praten. Het is een kerk van het slachtofferschap, waarbij de priester flirt met het idee van geweld. "Soms voel je wel aandrang of heb je haatfantasieën. Dan komt er een vliegtuig voorbij en voel je zoveel woede over de onverschilligheid waarmee mensen willens en wetens blijven bijdragen aan de opwarming van de aarde. Maar hoewel het moreel misschien te verdedigen valt en je er op korte termijn zelfs wel wat effect mee sorteert – als je tenminste bereikt dat het kwaad daardoor echt stopt – denk ik dat het weinig vruchtbaar is." Het is maar goed dat hij het effect beperkt acht, want geweld is blijkbaar prima moreel te verdedigen volgens Julien. XR is een sekte. Een enge club dat zich met het blokkeren van de A12 mogelijk van zijn vriendelijkste kant laat zien.
Over hallucinerend gesproken
“Queer mensen, specifiek trans en non-binaire mensen, zijn extra kwetsbaar in tijden van crisis. We zijn vaker dakloos, hebben te maken met uitsluiting en armoede waardoor we minder toegang hebben tot de middelen om ons te weren tegen het instortende klimaat en de maatschappij.” pic.twitter.com/37MO4CFvhS
— Extinction Rebellion Nederland (@NLRebellion) September 18, 2023
Steeds kleiner groepje
Nu online: Extinction Rebellion blokkeert voor de tiende dag op rij de #A12 #Utrechtsebaan #DenHaag https://t.co/M9NXU6XiB6 pic.twitter.com/ifmJqNOhBJ
— Regio15.nl (@regio15) September 18, 2023
Wat een verdediging...
Groep demonstranten is op de weg gaan zitten. Verkeer kan alleen nog Den Haag inrijden. Politie heeft de groep inmiddels ingesloten. #ExtinctionRebellion pic.twitter.com/fPAWo7LTwN
— Owen (@_owenobrien_) September 18, 2023
Dit wil je ook lezen

LOL. Klimaatactie afgelast vanwege KLIMAAT
Klimaat geeft tegengas




VIDEO. Nederlandse "Olax" (XR) smijt steen door ruit Britse ambassade, gaat in hongerstaking
Don't threaten us with a good time

VIDEO. Extinction Rebellion tegen duurzaamheid
Prachtig kamertje in het intersectionele spiegelpaleis

LIVE. Extinction Rebellion naar rechter voor méér vluchten van Schiphol (voor Extinction Rebellion)
STOP MET VLIEGEN (maar nu even niet)

DEBUNK. XR Nederland krijgt geen overheidsgeld uit fonds dat ook niet wordt betaald door BuZa
Als je het YouTube-account NEDERLAND WAT IS ER GAANDE al niet meer kunt vertrouwen

Raad van State tikt Halsema op de vingers: mocht XR-demonstranten niet verplaatsen
Ja hallo wie moeten we nu steunen in dit verhaal?

VIDEO. Extinction Rebellion verpest boottochtje Michael van Gerwen
Nu zijn ze: te ver gegaan
