Fakkelfalers geven Sigrid Kaag 'warm welkom'
Ja bedankt lutsers
Vanmiddag in Diepenheim. @SigridKaag wordt opgewacht door demonstranten met brandende fakkels voor haar optreden bij @PolitiekindeP. (Beeld Gert Stuve) pic.twitter.com/HkxzCqLWZ8
— Lars Geerts (@LarsNos) February 19, 2023
En daar gaaaaan we weer. Omdat een paar idioten die zichzelf 'kritisch' noemen Sigrid Kaag in Diepenheim stonden op te wachten met fakkels (fakkels & Kaag ha ha weet u wel) is het weer de hele week intimidatie dit, absolute schande dat, #doesnormaal zus, middeleeuwen verbleken (easy there) zo, agressie dit, democratie in brand (also also) dat, treurnis zus, IQ-gemiddelde (really?) zo, enzotoorts enzotoorts.
Bedankt, idioten in Diepenheim. Jullie hebben gisteren de verkiezingscampagne van D66 geholpen, maar vooral voor iedereen verpest.
Dit wil je ook lezen

EINDELIJK. Sigrid Kaag over VROUWENHAAT en al haar fouten (haha nee dat laatste niet)
Saai, heel erg saai vooral, ongelooflijk saai en bovendien: supersaai
[Liveblog oorlog Iran hier], [Liveblog Lale Gül vs Dennis Schouten hier]

LIVE Buitenhof - Sigrid Kaag en Mona Keijzer
Gaza Barbie & Witte Magica

Iedereen KLAARWAKKER in Het StamCafé
Weet iemand hoe laat het is?

Wat doet Kaag nou?
Tevens: Stamcafé

Nationaal Applausmoment voor Sigrid Kaag in het Stamcafé
Wat is die eigenlijk geweldig


Nieuwsuur rectificeert rectificatie over nepnieuws in HEKS HOER BEZEMSTEEL Sigrid Kaag plaatje
Wij onderbreken de klimaatthema-avond van GeenStijl om even allemaal NOU HÈ HÈ te zeggen in het Stamcafé



