Politie Brussel hoopt op gelijkspel België-Marokko
En dan nu... sport
Politie Brussel hoopt op gelijkspel België-Marokko #marokko https://t.co/TgJYummuxy
— Bladna.nl (@bladna_nl) November 26, 2022
U dacht wellicht dat wij deze malle headline zelf bedacht hadden, maar hij komt van de gewaardeerde collega's van Bladna. Heerlijke headline die wel de dystopie van het Europa anno 2022 weergeeft. Hetwelk verder betekent dat de Brusselse politie (dat zijn dus Belgen - red) hoopt dat De Belgen (hunnie dus) niet winnen van de Marokkanen. Want dat zijn anno 2022 eigenlijk ook hunnie! Verwarrende tijden allemaal. Nu op de NPO de Reserve-Marokkaan Eden Hazard vs de Sudeten-Belg Hakim Ziyech in de Qataarse Hel van Borgerokko-Casablanken. Bent u daar nog? LIVESTREAM!
UPDATE: Marokko wint, politie zet waterkanonnen in
UPDATE: Ook rellen in Amsterdam. "De sfeer is grimmig. Enkele voetbalfans steken gericht vuurwerk af naar de politie."
UPDATE: Ook onrustig in Den Haag & Rotterdam
UPDATE: Hierrr verder reaguren
Dit wil je ook lezen

Belgische presentator die het Iraanse regime 'gekken' noemde op het matje geroepen door VRT: 'Terughoudend zijn over politieke kwesties'
België, bij nader inzien, (mogelijk) nog truttiger dan Nederland

Oranje - het rapport (3)!
In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning

Heel Holland Wakker voor Tunesië - Nederland in het StamCafé
Drie uur lang indrinken, vannacht LIVE in het ORANJECAFÉ

Schilderswijk weer dolblij na zege Marokko, waarschijnlijk ONZE volgende tegenstander
Schilderswijk is toch wel de gezelligste wijk van Marokko

Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)

We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
