achtergrond

Geenstijl

Holland - België in Het StamCafé

We willen hebben wraak voor Wollongong!

Louis van Gaal is er van overtuigd dat het Nederlands elftal België in de laatste groepswedstrijd van de Nations League verslaat.
"Wij gaan winnen, hoor", zei de bondscoach van Oranje zaterdag op de afsluitende persconferentie in Zeist. (Bron:
ANP Photo*)
*Mooi. Dan gaan we er even goed voor zitten. Die dekselse Belgen zijn Tweedst van de Wereld, in de FIFA-ranking, beterder alsdan Italië en Argentinië, dus die kunnen echt wel wat. Vorige editie van deze klassieke laaglanddarbie werd 4-1, dus wij kunnen ook wel wat. Maar vanavond zonder de virtuozen Frenkie de Jong en Memvis, maar wel met de DA-drogisten De Roon, Klaassen en Janssen (opstelling via VI) dus we houden onze hart vast. HUP Italië! (exit polls om 23:00 uur) LIVESTREAM
Update:
Nederlands Publiek - Oranjeshirt: 88-0
GOAL: 1-0 Van Dijk

Dit wil je ook lezen

Ja wat nou, 'verslechterend klimaat voor moslims in Nederland'

Verslechterend klimaat voor niet-moslims in Nederland zullen ze bedoelen

@Mosterd | 17-06-26 | 14:00 | 323 reacties

Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1

Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand

@Spartacus | 08-06-26 | 22:02 | 196 reacties

ORANJEKOORTS in het Stamcafé

We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen

@Ronaldo | 07-06-26 | 22:30 | 207 reacties

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.