Volkskrant valt Hans Teeuwen lastig
Oh jee dat worden weer excuses van Pieter Klok
De echte lastpakken zonder enig toekomstperspectief werken bij de Volkskrant. Dat belt maar raak, is te beroerd om zelf de krantjes te bezorgen en als ze het het echt niet meer weten probeert het nog Het Parool te verkopen ook. Walgelijk, onacceptabel en Femke Halsema doet er weer eens niets aan. Tijd dat de gewone man, of desnoods de ongewone man zoals Hans Teeuwen, hier paal en perk aan stelt. Stop de opbelterreur. Stop de Volkskrant. En fijn weekend en kusjes allemaal.
Dit wil je ook lezen

Boekrecensent Volkskrant snapt niks van... Kluun
Toch een prestatie, als je te dom bent voor Kluun


Vraagje in de Volkskrant: "Praten over gender met je kleuter: hoe doe je dat?"
Er zijn alleen maar vragen, die worden gesteld

Columnisten VK én NU.nl janken over dat Ziyech, die helemaal niet naar WK gaat, niet bij Oranje zit
HIJ IS NIET EENS GESELECTEERD DOOR MAROKKO

Jolande Withuis volgende columnist die door DPG aan volslagen debiele lezertjes wordt gevoerd
Wat is dit voor een gekkenhuis joh




LOL. Volkskrant heeft eigen K. Laheye
En het is niet Fatima Dakmar

