IEDEREEN OP DE FOTO MET MAX in Het StamCafé
Fijne vent wint F1, land vechtend over straat. Only in the Netherlands
Wat een dag. Wat een week. Wat een seizoen. Gratis champagne bij de bar, en doe een beetje kalm aan met de mevrouw die de magnums aan het schudden is. We gaan het hier vanavond niet hebben over al het jaloerse krapuul dat racistenkaarten aan het trekken is, protesten van Mercedes danwel die enorme F1-besmettingsPIEK over 12 dagen wegens feesten en polonaises in den lande sinds vanmiddag. Nu al hilarische Nieuwsuur-uitzending over Rudy Bouma die ooit op de foto ging met Verstappen op Groot Scherm van 21:30 uur, met aansluitend Olav Mol & Een Coronel bij Humberto (RTL4), waar Kweelon ook nog een muzikale ode (OMEGOTT!!!!!1!) aan @Max33Verstappen gaat brengen. Wat een avond, wat een feest. Vanavond salueren wij voor Max, De Man, met Een Plan.
Nog 1 keertje dan...
That extraordinary final lap of the 2021 title race in full 😮#AbuDhabiGP 🇦🇪 #F1 pic.twitter.com/kknTMDfpAF
— Formula 1 (@F1) December 12, 2021
Een wegens double digit oplage loss ontslagen hoofdredacteur/rondneuker van een door Shell gesponsorde column in een Vlaamse subsidiekrant die vooral stampvoetend bij bagagebanden wordt gespot omdat-ie geen privé-jet heeft
Dit wil je ook lezen

Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand

ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen






Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé

Stamcafé. AFROMAN wint rechtszaak van de eeuw
#JUSTICE FOR AFROMAN

