achtergrond

Geenstijl

Jeeee. Lekker schaduwzuipen in het StamCafé

Iemand nog een clandestiene bitterbal. NO VEGA

We moeten praten over vlees. Want de overtikmediaas kregen vandaag weer eens een stijve frikandel van een vega persbericht van een vega-clubje over vega. U eet al 9 (!) vegaburgers, per jaar. Heel vegaHilversum & vegaVlaamsMedia meteen in vegapolonaise, maar wie even verder las las dat de consumptie van vleesch ook was toegenomen. Schuld van GeenStijl natuurlijk, want hier loeien de barbecues en airfryers 24/7. Zo ook in het StamCafé, waar we vanavond zelfgemaakte bitterballen serveren, met Gaza op Groot Scherm, waar sinds 18:00 uur vanavond circa 160 raketten op Israël zijn afgevuurd... developing. Morgen op het menu: falafel. *PLOP*

Horeca: "hold my beer..."

Niet (meer) beschikbaar

LIVE - Gaza op groot scherm

Niet (meer) beschikbaar

Dit wil je ook lezen

Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1

Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand

@Spartacus | 08-06-26 | 22:02 | 196 reacties

ORANJEKOORTS in het Stamcafé

We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen

@Ronaldo | 07-06-26 | 22:30 | 207 reacties

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.