Even desensibiliseren in het Stamcafé
Stampvoetend naar de stamtafel
De meimaand is aangebroken, de lente nog niet. Treurige tijden voor terraseigenaren, die welgeteld één zonnige middag aan versoepelingen in hun kassalade konden collecteren. De komende weken is het waterwerken wat de klok slaat - en nee, je mag niet ff binnen schuilen als het buiten plenst. Ook op het Binnenhof zat het lek weer eens van boven deze week en regende het regenteske miezerigheid. Over miezerig gesproken: Corpulente beroepscorveeër Hans van Baalen is permanent ingeslapen, maar daar zullen we weinig nachtrust over verliezen. Het verlies van Hafid Bouazza is vele malen spijtiger (wel even opletten of ie wordt gecremeerd, of dat er toch nog islamitische fratsen met zijn ontzielde lichaam worden uitgehaald door invloeden die hem tegen zijn eigen wens in alsnog trachten te begraven). Volgende week is het de Week van de Vrijheid, want 5 mei. Nu al weer zin in een hele week Hooghartige Hollandse Hypocrisie over 76 jaar vrijheid waar langzaam alle ironie, vrijzinnigheid en polemiek uit gewrongen is in ruil voor FaTsOeN, rEsPeCt & DiVeRsItEiT. Jammer dat we niet op een terras kunnen zitten, maar gelukkig hebben we HET STAMCAFÉ, waar zoals je merkt de sfeer uiterst goedgeluimd, opgewekt en... ach krijg lekker de blafhik en schenk dat bier onderhand eens bij. MUZIEK!
Ганс ван Бален помер
Zou u het doen voor 1 bier?
Dystopia op een prachtige deun
Hugo de Jonge - You Make Me Feel So Young. Montreux, 1962 pic.twitter.com/lFpkMePX0Y
— Honest broker / 誠實經紀人 (@JeroenvanH) May 1, 2021
Hee een GroenLinks biomassaversneller
Komatsu 931 harvester. pic.twitter.com/3RHf5GSw5K
— MachinePix (@MachinePix) April 28, 2021
Wie stuurt de leukste tekening in?
DE NIEUWE ESSAYWEDSTRIJD! SEKS EN SUBLIMATIE. Is maagdelijkheid belangrijk? Of moet je zoveel mogelijk ervaring opdoen? Is monogamie belangrijk? Wat te denken van porno, toys, tinder, “wisselende contacten”? Goed, of juist niet goed? Vroeg trouwen? Voorbehoedsmiddelen? SCHRIJF...
— Thierry Baudet (@thierrybaudet) May 1, 2021
Dit wil je ook lezen

Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand

ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen






Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé

Stamcafé. AFROMAN wint rechtszaak van de eeuw
#JUSTICE FOR AFROMAN

