GeenStijl Café opent filiaal in Schilderswijk
Wolla. Iemand nog een colla?
Oberrrrr. 72 bierrrr aub, want het terras van ons nieuwe filiaal zit bommetjevol ramptoeristen die vooraan willen zitten bij alweer een 'onrustige avond' in de Haagse Schilderswijk. Afgelopen twee dagen was het feest in de bekende jongerenwijk, dus waarom vanavond niet dan? Volgens de politie komt het door een combinatie van vakantie, coronaverveling en de verzengende hitte. ,,Stranden zijn overvol en de lontjes worden wat korter.’’ (AD). Zie je wel. DUS TOCH EB EN VLOED! Enfin, we gaan er eens lekker voor zitten. Brandende kliko's bij Omroep West, knallende vuurwerkbommen bij Regio15, ejaculerende brandkranen bij Richard de Mos, met een kettingzaag neergehaalde bomen bij de NOS. realtime noodverordenings bij Van Zanen PaniekBeheer. En dan maar handenwrijvend afwachten of de ME zo'n kk-jong met z'n rellende berberreet op een trekhaak gaat zetten. Veel plezier!
Update: 27 schorriemorrie aangehouden, en 6 scooters
So it begins...
Politie veegt deel van de #Schilderswijk in #DenHaag schoon. Iedereen moet naar binnen. Wie dat niet doet wordt aangehouden. Grote groep jongeren had zich weer verzameld op kruispunt #vaillantlaan #hoefkade pic.twitter.com/N9AWQW2a3Y
— Frank van Deutekom (@frank_deut) August 14, 2020
Toedeledokie!
Dit wil je ook lezen


Beelden. Relletjes na verloren wedstrijd New York Knicks
Het was Knicks, het is Knicks en het wordt Knicks

Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand

ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen






