achtergrond

Geenstijl

GeenStijl Café opent filiaal in Schilderswijk

Wolla. Iemand nog een colla?

Oberrrrr. 72 bierrrr aub, want het terras van ons nieuwe filiaal zit bommetjevol ramptoeristen die vooraan willen zitten bij alweer een 'onrustige avond' in de Haagse Schilderswijk. Afgelopen twee dagen was het feest in de bekende jongerenwijk, dus waarom vanavond niet dan? Volgens de politie komt het door een combinatie van vakantie, coronaverveling en de verzengende hitte. ,,Stranden zijn overvol en de lontjes worden wat korter.’’ (AD). Zie je wel. DUS TOCH EB EN VLOED! Enfin, we gaan er eens lekker voor zitten. Brandende kliko's bij Omroep West, knallende vuurwerkbommen bij Regio15, ejaculerende brandkranen bij Richard de Mos, met een kettingzaag neergehaalde bomen bij de NOS. realtime noodverordenings bij Van Zanen PaniekBeheer. En dan maar handenwrijvend afwachten of de ME zo'n kk-jong met z'n rellende berberreet op een trekhaak gaat zetten. Veel plezier!
Update: 27 schorriemorrie aangehouden, en 6 scooters

So it begins...

Toedeledokie!

Toedeledokie!

Dit wil je ook lezen

Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1

Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand

@Spartacus | 08-06-26 | 22:02 | 196 reacties

ORANJEKOORTS in het Stamcafé

We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen

@Ronaldo | 07-06-26 | 22:30 | 207 reacties

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.