achtergrond

Geenstijl

Ras•Optimisme in het Steylloos Stamcafé!

Want we benne op de wereld voor mekaar voor mekaar

Vriendschap, liefde, broederschap.
Komen nader stap voor stap.
Ja dat is waar, absoluut.
Vriendschap, liefde, broederschap.
Dat zijn geen loze kreten.
We leven echt niet voor de grap, dat mag je nooit vergeten.
Nee, we benne op de wereld voor mekaar voor mekaar voor mekaar voor mekaar
Te hellepe nietwaar
We benne op de wereld voor mekaar voor mekaar voor mekaar voor mekaar
Te hellepe nietwaar
Help de Roemenen en de Polen die tussen ons bedrijven
Naastenliefde is de kurk waarop we allen drijven
En, we benne op de wereld om mekaar om mekaar om mekaar om mekaar
Te hellepe nietwaar
Jaa, we benne op de wereld om mekaar om mekaar om mekaar om mekaar
Te hellepe niewaar* *

Niet (meer) beschikbaar

*plop*

“IK BEN EEN MEISJE!”

Licht Vermaak: Ouwe boef Bob Saget bij Ome Joe

Dit wil je ook lezen

Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1

Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand

@Spartacus | 08-06-26 | 22:02 | 196 reacties

ORANJEKOORTS in het Stamcafé

We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen

@Ronaldo | 07-06-26 | 22:30 | 207 reacties

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.