achtergrond

Geenstijl

GSTV. Tweede Kamer stemt vóór CETA

Eng-federalisten winnen

Gevoelige nederlaag voor de eng-nationalisten van GroenLinks, de eng-nationalisten van de PvdA en de eng-nationalisten van Groep Femke Merel van Kooten-Arissen/Cranky Hanky. De eng-meloenendoorslikkers van de ChristenUnie hebben vandaag voor het CETA-verdrag gestemd en nou kunnen alleen nog een stel eng-nationalistische bijbaanboomers in de Eerste Kamer een stokje steken voor het Vrijhandelsverdrag van de Eeuw met Onze Bevrijders uit Canada. Eng allemaal!

ENG!

ENG!

Nog enger! Die gaan gewoon vóór stemmen

Niet (meer) beschikbaar

Dit wil je ook lezen

GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé

Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump

@Schots, scheef | 16-06-26 | 21:30 | 529 reacties

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.