GSTV. Tweede Kamer stemt vóór CETA
Eng-federalisten winnen
Gevoelige nederlaag voor de eng-nationalisten van GroenLinks, de eng-nationalisten van de PvdA en de eng-nationalisten van Groep Femke Merel van Kooten-Arissen/Cranky Hanky. De eng-meloenendoorslikkers van de ChristenUnie hebben vandaag voor het CETA-verdrag gestemd en nou kunnen alleen nog een stel eng-nationalistische bijbaanboomers in de Eerste Kamer een stokje steken voor het Vrijhandelsverdrag van de Eeuw met Onze Bevrijders uit Canada. Eng allemaal!
ENG!
Nog enger! Die gaan gewoon vóór stemmen
Dit wil je ook lezen

GSTV. Beelden belangrijk Fortuyn-fragment gecensureerd door BNNVARA, minister (D66) pruttelt over 'context' en 'lading'
Leefde Marcel van Dam nog maar - nee wacht, leefde Pim Fortuyn nog maar
TEVENS STAMCAFÉ

GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé
Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump


VIDEO. Jan Paternotte geconfronteerd met vluchtelingenstromen zónder PVV-schuld
Zelfs Gidi Markuszower treft deze keer geen blaam



GSTV. Gedwongen X verlaten in het Stamcafé
Iedereen een enkeltje BlueSky (als het aan ons aller topambtenaren ligt)


GSTV StamCafé. ASIELCRISIS (met Jesse Klaver)
Tom Staal en Jesse Klaver, zou dat een goed stel maken

