OPHEF! Máxima babbelt met kroonprins S-Arabië
Ze had tenminste geen hoofddoek om
De Nederlandse koningin Máxima, wier vader nog heeft gewerkt voor een budget vliegtuigmaatschappij, heeft in Osaka een gezellig onderonsje gehad met Mohammed bin Salman, de zoon van een Arabische vleesverwerker. Geheel onverwacht is de Tweede Kamer daar helemaal niet blij mee. De foto van de ontmoeting is afkomstig van het Saoedische PR-bureau, dus die kunnen binnenkort een brief op hoge poten van de RVD verwachten. Iedereen weet immers dat ontmoetingen van Koningin Máxima met mensenrechtenschendende dictators buiten de mediacode vallen. Kijk bijvoorbeeld hoe het ANP dat doet. Helaas pindakaas CIC Saudi Arabia, jullie kunnen een prominent plekje tijdens het volgende fotomomentje in Lech mooi op je buik schrijven!
Ja duh
De ontmoeting van Koningin Máxima met kroonprins MBS van Saudi-Arabië op de #G20 wordt uitgemolken in de Saudische media als een ontmoeting met Nederland, ipv in haar hoedanigheid als VN-pleitbezorger. Twee dagen na VN-rapport over moord #Khashoggi Wèlke gedachte zat hierachter?? https://t.co/mjYR7oujnX
— Laila al-Zwaini (@lailazwaini) June 28, 2019
Dit wil je ook lezen

Nederland heeft Derde Wereldoorlog nu al gewonnen: Máxima krijgt BARET
Kan nu Máximaal geweld toepassen

DE BEELDEN. Máxima ontmoet Dolf Jansen
Niet in onze naam

Bassiehof - Máxima’s optreden bij Oxfam Novib-feest later deze maand overschrijdt rode lijn
Rob Jetten zit te slapen óf hij is klaar met de Oranjes

FOTOSERIE. Máxima gaat GROEN
Als een koningin

Máxima gaat de loopgraaf in
Dan toch liever Marco Kroon maar goed

Stap in onderdanen, we gaan naar het grote WimLex & Max-huwelijksfeest in het Gelredome
Koningspaar The Party in het Stamcafé

De GeenStijl Podcast: bromance tussen Trump en Bin Salman, spanning tussen Trump en Netanyahu, het antisemitisme van Kanye West
Een podcast over het persoonlijke, het politieke, het professionele, het pietluttige en het potsierlijke



