Werken bij de NOS. Dit zijn de namen
HALLO WITTE MENSEN!
Ellenlang scroll-topic omdat het moet, met ALLE medewerkers van de staatsomroep NOS onder elkaar in willekeurige volgorde. Zeg eens eerlijk. Wat valt u op, na 5 minuten pielen met het ⬇ pijltje? Ja, dat valt wel op inderdaad. Jeetje. En dat in 2019, waar Artikel1 allang niet heilig meer is (of misschien juist wel, bij de NOS, lol.) Ongelofelijk eigenlijk grutjes nogantoe, je krijgt amper een bingo-kaart vol. De NOS lijkt wel een JFVD-congres, of een GroenLinks MeetUp. Enfin, mocht u ooit het woord 'racist' bij de NOS horen of wit, stuur ze dan deze link. Groetjes!
Dit wil je ook lezen

Belgische commentator disst Iraans regime tijdens volkslied, wij hebben opa Jan Roelfs die door affluiten scheids heen slaapt
Dilemma: Nederland wordt wereldkampioen maar met Jan Roelfs als commentator


VPRO (355 fte) schrapt 58 banen en creëert meteen 14 nieuwe functies, jengelt over 'zwarte dag'
Dit grachtengordelklasseboomerturbopaarsebroeken gejank is echt NIET om aan te horen


'Geïnformeerde meningsvorming onder druk door sociale media'
U bent hier aan het juiste adres voor geïnformeerde meningsvorming!


LOL. NOS volgens hoofdredacteur Giselle van Cann niet te links: 'Sommigen vinden ons te rechts'
'Sommigen vinden friet lekker, anderen vinden friet vies'



