achtergrond

Geenstijl

LIVE. PSV tegen die mietjes van Barcelona

thumb

🎵 Het zijn de homo's, ja ja, het zijn de homo's, ja ja, het zijn de homo's, ja ja, deeeeeeee homo's uit Bar-slo-na! 🎵

Nee hoor grapje mensen, blijf die homofobie-beschuldigingen lekker naar Johan Derksen sturen, want als wij één man zouden moeten pijpen kan Lionel Messi zijn broekje afstropen en gaan we lachend op de knietjes. Zeg nou zelf, dat je 's avonds bij je dikke vriendin op de bank ploft en dat je moet uitleggen dat je even daarvoor de lul van Messi in je bek hebt gehad. Nou, en zo voelt Daniel Schwaab zich vanavond, als die Duitse stoethaspel weer eens door zijn stokken is gespeeld door de Argentijnse halfprins-halfkoning. Kijken op Veronica of zoek zelf maar een darkroom. Wij mikken op veel schoten op de paal. 'Messi, Messi, Schwaab die komt eraan'!
UPDATE: Pereiro op de paal, De Jong op de lat. Kansen voor PSV, desondanks 0-0 bij rust.
UPDATE: MESSSSSI. Zeiden we toch. 0-1.
UPDATE: 0-2 door die stijve hark van Shakira.
UPDATE: 1-2 door Luuk de Jong! Het kan nog!
UPDATE: Einde verhaal voor PSV, maar dat was het toch al.

Dit wil je ook lezen

Oranje - het rapport (3)!

In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning

@Mosterd | 26-06-26 | 09:07 | 116 reacties

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN

De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

@Mosterd | 20-06-26 | 18:30 | 848 reacties

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal

Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

@Mosterd | 16-06-26 | 20:45 | 176 reacties

Oranje - het rapport!

Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

@Mosterd | 15-06-26 | 09:35 | 214 reacties

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.