Gerrit Hiemstra krijgt klap van windmolen
NOS-Fries blokkeert iedereen boven de 30
Ocharme. De man van het wederbericht laat een mataglap #Meteo Ballonnetje op. Alleen mensen (m/v) geboren na 1988 mogen nog meepraten over gekmakende warmtepompen, gesubsidieerde vogelhakseldingen en oneindige laaglanden vol duistere zonnepanelen. Iedereen is niet meer van de wereld, maar de wereld is van 30-, zong The Scene nooit. Maar als het aan Hiemstra ligt gaan wijze mannen als Syp Wynia, Simon Roozendaal, Thierry Baudet (ziet eruit als 25, maar hij is toch echt van 1983-red) en natuurkunde hoogleraar Kees de Lange met pensioen naar de Goelag. Zit er iets in het drinkwater bij de NPO ofzo?
Dit wil je ook lezen

Belgische commentator disst Iraans regime tijdens volkslied, wij hebben opa Jan Roelfs die door affluiten scheids heen slaapt
Dilemma: Nederland wordt wereldkampioen maar met Jan Roelfs als commentator


Wordt ons ook al afgepakt: Code Geel, Oranje en Rood van het KNMI PER PROVINCIE
Die sjeu van u, weet u wel, wordt dat nog wat?

AAAH DE MEGA SUPER GODZILLA EL NIENJO DES DOODS KOMT
(Beeld: vinger die wijst naar eng plaatje met veel rood)



'Geïnformeerde meningsvorming onder druk door sociale media'
U bent hier aan het juiste adres voor geïnformeerde meningsvorming!

Kalarmerend klimaatnieuws. Doemscenario opwarming aarde geschrapt in nieuw rapport IPCC
Pakken onze achterkleinkinderen maar mooi mee!


LOL. NOS volgens hoofdredacteur Giselle van Cann niet te links: 'Sommigen vinden ons te rechts'
'Sommigen vinden friet lekker, anderen vinden friet vies'
