WAARSCHUWING LET OP DIENSTMEDEDELING VOOR DE VOETBALFAN: Het begint zometeen al
Ja u had het natuurlijk een maand geleden al een keer in AD Sportwereld gelezen maar daarna was u het weer vergeten: het Champions League voetbal is nu ook om 18 uur 55.
Dat is natuurlijk allemaal voor het extra uitzenden van reclamespotjes voor Russisch gas&Hollands bier&tegen racism/le racisme/rassismus/el racismo/racissimo/radziski/dagblad Trouw het sportieve genot van de sportliefhebber. U krijgt vanavond 2 wedstrijden voor de prijs van 1 maar u gaat alleen maar naar de eerste wedstrijd kijken. Want PSV speelt tegen Barcelona. Dat is een beetje hetzelfde als PSV tegen ADO maar dan met PSV in de plaats van ADO en Barcelona in de plaats van PSV. Desalniettemin, anderhalf procent kans om te winnen is ook een kans en hoe vaak in zijn leven speelt Lionel Messi nou tegen Nick Viergever? Lekker kijken dus op Veronica of via een van de streams HIER.
UPDATE: 4-0. Ondanks rode kaart. Au.
Dit wil je ook lezen

Belgische presentator die het Iraanse regime 'gekken' noemde op het matje geroepen door VRT: 'Terughoudend zijn over politieke kwesties'
België, bij nader inzien, (mogelijk) nog truttiger dan Nederland

Oranje - het rapport (3)!
In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning

Heel Holland Wakker voor Tunesië - Nederland in het StamCafé
Drie uur lang indrinken, vannacht LIVE in het ORANJECAFÉ

Schilderswijk weer dolblij na zege Marokko, waarschijnlijk ONZE volgende tegenstander
Schilderswijk is toch wel de gezelligste wijk van Marokko

Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics


WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

