Lekker dan. Geen boetes Mercatorplein
De A7 blokkeren. Da's pas crimineel!
Turkse en Marokkaanse jongeren mogen de openbare ruimte slopen voor hun dictator en hun voetbalteam. Ze krijgen geen boetes. De politie handelde "deëscalerend". U betaalt voor de handhaving en het opruimen. Zij niet loyaal aan hun geboorteland, u wel loyaal aan uw belastingplicht. Racistische politie? Ja: Turken en Mocro's mogen alles, in roedels. Is dit ons land nog wel?
Dit wil je ook lezen


Gürünchüm! De stüümbüssün züün geüpünd!
Beeld: man gooit zijn 43ste stembiljet van de ochtend in stembus


ZoekZoek. HONDERD OPLICHTERS
Waakzaam, dienstbaar en er helemaal klaar mee

Agent die moslima schopte duikt onder met gezin na 'ernstige bedreigingen'
zouden mensen die (al dan niet anoniem) iemand bedreigen zelf weten hoe ontiegelijk sneu ze zijn





