"Racistische grappen over 'niet-witte mensen'
Memes, worden ze genoemd..." Was getekend: NOS Journaal
Ja, we weten het. De stijlloze internetgeneratie kijkt al jaren geen NPO/NOS Nieuws meer. Maar af en toe staat dat kreng nog ff aan, en valt je muil wagensveld open van de totaaldebiele stupiditeit die aldaar gedebiteerd wordt door kwaadaardigdomme belastingpoetambtenaren. En dat allemaal omdat twee dozijn roomblanke rechtsbelgen in besloten whatsappsnapchat-groepjes crappy fotosoepjes van "niet-witte mensen" (NOS-speak voor 'negers' - red) naar elkaar stuurt. We zien wat jullie aan het doen zijn, NOS Journaal. Jullie zijn de marsorders van Brussel aan het uitvoeren, en het internet aan het doodvermoorden. Molenaars!
Deze grap is binnenkort geen grap meer. Wen er maar aan
#Nexit pic.twitter.com/emZqolb5Kk
— WindmolenMemes 🇳🇱 (@WindmolenMemes) September 13, 2018
Dit wil je ook lezen


Europese Commissie mengt zich in meme-oorlog en Europees Parlement richt vizier op VPN's
Ons minst favoriete genre: systeemjolijt


Stranger Things seizoen 5 is RUK
Gelukkig zijn er: memes

Man stuurt brief naar Nieuwsuur/NOS om X-EXIT
♪ Ik heb hier een brief van De Vlieger ♪

Vragenuur: Gideon (FvD) over XR-vernieling @NOS
Altijd. Overal. Oneerlijk.

Beelden. XR bekladt kantoor collega's NOS
Friendly fire, blue on blue, white on white crime, familieruzie


Hey. @RTLnieuws noemt kerkschutter Minneapolis "hij", @NOS spreekt van "zij"
ja het is ook ingewikkeld maar als DPG Media en de Staat er al niet uitkomen, wie moet ons de wereld dan uitleggen?

