LIVE. F1 GP van de Autobahn
Als de mussen van het dak vallen kun je net zo goed binnen zitten.
Een hortje Formule 1 kijken, want de Grote Prijs van de Duitsers is aan de beurt. Max Verstappen start op P4, maar die Mercedessen en Ferrariae hebben zwaar de pik op elkaar, dus dat kan zomaar eens een mooie dag worden. Er zijn genoeg Nederlanders op Hockenheim om zichzelf compleet voor lul te zetten, dus wat dat betreft staan we al met 1-0 voor op al die racefans uit andere landen die zich niet als oranje clown verkleden. Supercoole voorbeschouwing HIER, kijken bij Olav Mol (volgens Ronaldo de slechtste commentator aller tijden in alle sporten ooit) met zijn sloof Jack Plooij, die nóg irritanter is qua interrupties dan Sebastiaan Timmerman op de motor. Of hier kijken. Hup Max!
UPDATE: Hamilton wint vanaf P14. Max op 4. Vettel:
Muhaha
⚠️ SAFETY CAR DEPLOYED (LAP 52/67) ⚠️
— Formula 1 (@F1) July 22, 2018
VETTEL CRASHES OUT OF THE LEAD IN GERMANY 😱#GermanGP 🇩🇪 #F1 pic.twitter.com/8RVdIKoptZ
Dit wil je ook lezen

Oranje - het rapport (3)!
In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning

Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op

Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal

Knokken in het StamCafé! Rico Verhoeven vs. Oleksandr Usyk
Rico heeft verloren, vreselijke beslissing van de ref

LIVE WEGEN! Rico vs. Usyk
Kijken naar mannen die op een weegschaal staan, kan het mannelijker?

