achtergrond

Geenstijl

LIVE. F1 GP van de Autobahn

Als de mussen van het dak vallen kun je net zo goed binnen zitten.

Een hortje Formule 1 kijken, want de Grote Prijs van de Duitsers is aan de beurt. Max Verstappen start op P4, maar die Mercedessen en Ferrariae hebben zwaar de pik op elkaar, dus dat kan zomaar eens een mooie dag worden. Er zijn genoeg Nederlanders op Hockenheim om zichzelf compleet voor lul te zetten, dus wat dat betreft staan we al met 1-0 voor op al die racefans uit andere landen die zich niet als oranje clown verkleden. Supercoole voorbeschouwing HIER, kijken bij Olav Mol (volgens Ronaldo de slechtste commentator aller tijden in alle sporten ooit) met zijn sloof Jack Plooij, die nóg irritanter is qua interrupties dan Sebastiaan Timmerman op de motor. Of hier kijken. Hup Max!
UPDATE: Hamilton wint vanaf P14. Max op 4. Vettel:

Muhaha

Dit wil je ook lezen

Oranje - het rapport (3)!

In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning

@Mosterd | 26-06-26 | 09:07 | 116 reacties

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN

De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

@Mosterd | 20-06-26 | 18:30 | 848 reacties

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal

Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

@Mosterd | 16-06-26 | 20:45 | 176 reacties

Oranje - het rapport!

Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

@Mosterd | 15-06-26 | 09:35 | 214 reacties

We worden wereldkampioen!

In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op

@Mosterd | 09-06-26 | 09:30 | 188 reacties

LIVE WEGEN! Rico vs. Usyk

Kijken naar mannen die op een weegschaal staan, kan het mannelijker?

@Mosterd | 22-05-26 | 19:00 | 59 reacties

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.