achtergrond

Geenstijl

BRAZILIË OUT - BELGIË NAAR HALVE FINALE

Rode Duivels frituren Goddelijke Kanaries



En dan hebben we het dus over Nederland, want het is hartverwarmend om te zien hoeveel Nederlanders momenteel supporter zijn van FC De Rode Duivels, een van de slechtste en chaotische voetballanden ooit, dat puur mazzel heeft met een gouden generatie. Toen Oranje vroeger nog IETS kon waren die Vlamingen dolblij als de Hollanders werden afgemaakt. Over een jaar of tien is alles gelukkig weer bij het oude en kunnen die Belgen er geen zak meer van. Hoe dan ook, als je tegen het afgrijselijke Brazilië speelt heb je sowieso de gunfactor. Nu is het voor de Belgen alleen nog zaak om die rollende favelaballerina van een Neymar uit het toernooi te elleboogprovoceren (dat kunnen ze goed) en dan is iedereen gelukkig. Fun fact: plaats van handeling is de stad die is vernoemd naar de grootste Nederlandse magiër aller tijden. HUP BELGEN & nazorg na de klik. LIVESTREAM.
Update: 0-1 voor de Belgen. Eigen doelpunt Faalerinho.
Update: 0-2 voor de Belgen. Poeierkanonschotstreep van DeBruyne.
Update: 1-2 voor de Belgen. Augusto kopt binnen voor Brasil
Update: Einde! 1-2 voor de Belgen. Wat een ploeg.

Niet (meer) beschikbaar

Dit wil je ook lezen

Oranje - het rapport (3)!

In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning

@Mosterd | 26-06-26 | 09:07 | 116 reacties

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN

De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

@Mosterd | 20-06-26 | 18:30 | 848 reacties

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal

Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

@Mosterd | 16-06-26 | 20:45 | 176 reacties

Oranje - het rapport!

Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

@Mosterd | 15-06-26 | 09:35 | 214 reacties

Fantaseren over voetbal in het Stamcafé

(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)

@Schots, scheef | 10-06-26 | 22:00 | 364 reacties

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.