BRAZILIË OUT - BELGIË NAAR HALVE FINALE
Rode Duivels frituren Goddelijke Kanaries
En dan hebben we het dus over Nederland, want het is hartverwarmend om te zien hoeveel Nederlanders momenteel supporter zijn van FC De Rode Duivels, een van de slechtste en chaotische voetballanden ooit, dat puur mazzel heeft met een gouden generatie. Toen Oranje vroeger nog IETS kon waren die Vlamingen dolblij als de Hollanders werden afgemaakt. Over een jaar of tien is alles gelukkig weer bij het oude en kunnen die Belgen er geen zak meer van. Hoe dan ook, als je tegen het afgrijselijke Brazilië speelt heb je sowieso de gunfactor. Nu is het voor de Belgen alleen nog zaak om die rollende favelaballerina van een Neymar uit het toernooi te elleboogprovoceren (dat kunnen ze goed) en dan is iedereen gelukkig. Fun fact: plaats van handeling is de stad die is vernoemd naar de grootste Nederlandse magiër aller tijden. HUP BELGEN & nazorg na de klik. LIVESTREAM.
Update: 0-1 voor de Belgen. Eigen doelpunt Faalerinho.
Update: 0-2 voor de Belgen. Poeierkanonschotstreep van DeBruyne.
Update: 1-2 voor de Belgen. Augusto kopt binnen voor Brasil
Update: Einde! 1-2 voor de Belgen. Wat een ploeg.
De Bruyne hit this SO clean. 👌 pic.twitter.com/2uHXN1HOIU
— FOX Soccer (@FOXSoccer) July 6, 2018
Dit wil je ook lezen

Belgische presentator die het Iraanse regime 'gekken' noemde op het matje geroepen door VRT: 'Terughoudend zijn over politieke kwesties'
België, bij nader inzien, (mogelijk) nog truttiger dan Nederland

Oranje - het rapport (3)!
In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning

Heel Holland Wakker voor Tunesië - Nederland in het StamCafé
Drie uur lang indrinken, vannacht LIVE in het ORANJECAFÉ

Schilderswijk weer dolblij na zege Marokko, waarschijnlijk ONZE volgende tegenstander
Schilderswijk is toch wel de gezelligste wijk van Marokko

Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)

