achtergrond

Geenstijl

LIVE. Nu die Braziliaanse huilstruiken er nog uit

Onze dikke tieten, Brazilië.

Jullie zijn aan de beurt. Altijd maar dat gedweep met dat mooie voetbal, maar die verongelijkte kop van Neymar als hij weer eens als een soort olievat van een favelatrap klettert heeft alles verpest. De gunfactor is gestorven. Brazilië is een oervervelende voetbalploeg met als aanvoerder een als ballerina vermomde schwalbekoning die eens een keer een flinke peer tegen zijn schenen zou moeten krijgen. Tegen Nederland 1974 zou Neymar al na een minuut jankend van het veld zijn gegaan. Enfin, hup Mexico (livestream) en na de klik een paar Braziliaanse fans, want die zijn in tegenstelling tot hun afgrijselijk arrogante verzameling huilstruiken wel te pruimen.
UPDATE: Misselijk mannetje Neymar is weer eens het kleinste jongetje van de klas, maar Brazilië wint wel. Helaas. 2-0.

Dit wil je ook lezen

Oranje - het rapport (3)!

In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning

@Mosterd | 26-06-26 | 09:07 | 116 reacties

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN

De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

@Mosterd | 20-06-26 | 18:30 | 848 reacties

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal

Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

@Mosterd | 16-06-26 | 20:45 | 176 reacties

Oranje - het rapport!

Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

@Mosterd | 15-06-26 | 09:35 | 214 reacties

Fantaseren over voetbal in het Stamcafé

(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)

@Schots, scheef | 10-06-26 | 22:00 | 364 reacties

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.