achtergrond

Geenstijl

LIVE. Brexit-derby op #WK18

thumb

Langzaam maar zeker worden al die rare marginale voetbaldwergen zoals Duitsland en Marokko uit het toernooi gemieterd zodat er alleen nog maar toffe landen alsmede wedstrijden overblijven.

Zoals België versus Engeland, hoewel België eigenlijk geen land is, maar dat zien we voor deze keer door de vingers. Allebei al door naar de volgende ronde en voor het verloop van het toernooi is het gunstiger om tweede in de poule te worden - dus dat wordt expres verliezen met een B-team binnen de lijnen. Een beetje zoals Robin Haase altijd een B-team opstelt als hij gaat tennissen en een beetje zoals de PvdA altijd een B-team opstelt als er verkiezingen naderen. Enfin, gezellige Brexit-liedjes zingen in het kader van Londen versus Brussel (zoals 'Fuck off Europe, we all voted out') is streng verboden en leidt tot een stadionverbod. SuperSad. Voetbal is politieke oorlog, weet u wel. Andere Tijden is vanavond niet dus LIVESTREAM bij de NPO! En als voetbal u nou helemaal niks boeit kunt u altijd op Lees verder klikken voor een collectie ordinaire golddiggers (waarschuwing: vroeger was alles beter).
UPDATE: 1-0 voor België. Heel knap verloren van de Engelsen.

LOLUPDATE. Het blijven Belgen

Van een of andere keeper

Embed kon niet worden opgehaald

Van een of andere verdediger

Embed kon niet worden opgehaald

Van een of andere middenvelder

Een of andere verdediger met zijn meissie

Embed kon niet worden opgehaald

Van een of andere middenvelder

Niet (meer) beschikbaar

Van een of andere vleugelspeler

Dit wil je ook lezen

Oranje - het rapport (3)!

In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning

@Mosterd | 26-06-26 | 09:07 | 116 reacties

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN

De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

@Mosterd | 20-06-26 | 18:30 | 848 reacties

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal

Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

@Mosterd | 16-06-26 | 20:45 | 176 reacties

Oranje - het rapport!

Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

@Mosterd | 15-06-26 | 09:35 | 214 reacties

Fantaseren over voetbal in het Stamcafé

(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)

@Schots, scheef | 10-06-26 | 22:00 | 364 reacties

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.