Rabobank: "Randstad is de hel. Kom naar Eelde"
De Brede Welvaartsindicator 2017: grote regionale verschillen in brede #welvaart #nederland https://t.co/3a0fiLGdh8 pic.twitter.com/u8WulQ8ipC
— RaboResearch (Nederlandstalig) (@RaboResearch_NL) October 27, 2017
Nummer 1 hypotheekboer Rabobank wil weer wat extra hypotheekjes verkopon, en komt vandaag met een alarmerend dystopisch infografiekje over De Staat van Ons Land en De Regio. En dat is niet best voor Reservaat Randstad. U ziet het zelf. Oranje = ghetto en donkergroen is het paradijs. En de allergoeiste plek om te wonen is.... Eelde! Dus verkoop uw armoedige hut in 020 (hoi Carice) en schaf zo'n betaalbaar landgoed aan in Noord-Drenthe. Oké, ze praten er wat raar, maar dat deden ze in uw Amsterdamse en Rotterdamse portiek ook al. Platteland, yeah.
Dit wil je ook lezen

AD begint War on AI-foto's op Funda
Je mag niet eens meer:

Ingezonden: WIJ EISEN HET PLATTELAND OP
Plattelandsjongere in de mail!


Rabobank Sport StamCafé
Alpe d'Huez gemiddeld 7,9 %, spaarrente gemiddeld 1,85 %

KRO-NCRV: "Rabobank vuistdiep in mondkapjesdeal Sywert & kornuiten"
Moreel kompas Barbara Baarsma ook al Spoorloos

Op Funda: een doodnormale vrijstaande woning in Weiteveen
Perfect voor een Bed & Breakfast!

Hoera! TriState City wordt TriState Achterhoek
Lekker omvolken met de noabers!



