De knock-outfase in het StamCafé
Koel!
De kleuters zijn naar huis, het is aan de absolute toplanden. Zoals Zuid-Afrika en Canada. Wat zo mooi is aan een WK: op een slome middag of een kale avond de tv aanslingeren en dan nog even gaan kijken naar een banger als Zuid-Afrika tegen Canada, met allemaal beroemde spelers, zoals Harken, Hernen, DeReux, Malkov, Jackson, Ruthers, Lokken, Klamer (geen idee). U hebt ook geen favoriet (al is Canada het niet), af en toe dommelen, misschien nog één pilsje erin. Normaal gesproken is Zuid-Afrika - Canada met al die schooiers een groepswedstrijd, maar in de Gianni Infantino Corruption Cup is het plots een wedstrijd in de knock-outfase. Wat een leven. Morgennacht Nederland tegen die slome handdoekdieven van Marokko, maar nu eerst Zuid-Afrika - Canada, om lekker de week af te sluiten. Stijlloze voorspelling: 0-1.
Handig schema
KEES
Dit wil je ook lezen

Belgische presentator die het Iraanse regime 'gekken' noemde op het matje geroepen door VRT: 'Terughoudend zijn over politieke kwesties'
België, bij nader inzien, (mogelijk) nog truttiger dan Nederland

Oranje - het rapport (3)!
In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning

Heel Holland Wakker voor Tunesië - Nederland in het StamCafé
Drie uur lang indrinken, vannacht LIVE in het ORANJECAFÉ

Schilderswijk weer dolblij na zege Marokko, waarschijnlijk ONZE volgende tegenstander
Schilderswijk is toch wel de gezelligste wijk van Marokko

Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

Het Greatste WK Ooit in het StamCafé
We zijn er weer bij!

Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)

