Zometeen ZONSVERDUISTERING. Licht gaat UIT
iedereen paniek
Mensen. Pak allemaal uw noodpakket, zaklantaarn, kaarsen, noodradio en fluitje. We krijgen zometeen een zonsverduistering en we gaan er allemaal aan. Een kwart zonsverduistering betekent 4,6 gigawatt minder panelenpower en dat zijn omgerekend VIER MILJOEN HUISHOUDENS. Allemaal de schuld van Rob Jetten, die de kolencentrales heeft dichtgegooid. Verduistering is tussen 11:12 en 13:07 uur dus waag het niet om dan eitjes te inductiekoken, brood te toasten of uw stekkerchinees aan te lader te gooien. STERKTE!
Update: WE HEBBEN HET OVERLEEFD
Oh... tien jaar oud nieuws
Dit wil je ook lezen

Nu ook al weer een klein beetje te betalen: stroom
Ja Denise doe ons maar een Airfryer met dubbele lades, weet je wat, doe er maar gewoon twee voor het stereotoreneffect

Eind oktober al de eerste STROOMUITVAL
Verwarming AAN? Licht UIT!

Onze stroom duurste van heel Europa
WIJ - ZIJN - NEDERLAND

FORSE STIJGING ENERGIEREKENING
Van 400 euro naar 1100 euro, per jaar


VIER UUR - ZET NU ALLE APPARATEN AAN
Dan slaan bij Sophie de stoppen door, lol

Stedin: "Geen stroom tussen 16:00 en 21:00 uur"
Red Nederland! Stop met tv-kijken & eet om 22:00 uur

Netbeheerder: Licht gaat uit in Nederland
steeds vaker stroomstoringen

Binnenkort is DIT uw THUISBATTERIJ
"STORMACHTIGE ONTWIKKELING"

Wat als... we acht weken geen stroom hebben?
Goh. Hagelnieuwe MinJus David van Weel afgezeken op de NPO
