Directie Ajax WIST vóór contractverlenging Overmars al van grensoverschrijdend gedrag
Maar kan Edwin van der Sar zijn baan keepen?
Zet dat filmpje van die contractverlenging wel in een ander licht hè. Dat schijtlollige gedoe met die telefoontjes en die belletjes. Was dat nou de telefoon waarmee hij zijn broekrechtsbuiten fotografeerde? "Hola Marc." Ja hola señor de voorzitter van FC Barcelona, maar ik ben even bezig met het versturen van een foto van mijn DICK. Want wat is er nou aan de hand: Edwin van der Sar en al die andere knakkers in de rvc en directie WISTEN vóór de contractverlenging van Overmars al dat hij fotootjes van zijn pielemuisje naar vrouwen stuurde. Die Edwin heeft dus jarenlang alle ballen tegengehouden maar met de balletjes en de paal van Overmars wist hij zich geen raad. En tóch gaven ze Overmars een contractverlenging. Want ja, de beste sportief directeur die ze ooit hebben gehad. En wat wil je ook, als zo'n vage smurf als Piel Brinkhuis je perschef is. Dan zit het rot gewoon: overal. ENFIN, succes met het keepen van je baan, Edwin!
Dit wil je ook lezen

Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op

Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal

Knokken in het StamCafé! Rico Verhoeven vs. Oleksandr Usyk
Rico heeft verloren, vreselijke beslissing van de ref

LIVE WEGEN! Rico vs. Usyk
Kijken naar mannen die op een weegschaal staan, kan het mannelijker?

Rozen zijn rood, oma draagt Libresse, het is een zooitje bij poepclub Vitesse
"De verhoudingen met de buitenlandse aandeelhouders zijn helaas zeer verslechterd"

Degraderen uit het StamCafé
Met stille trom degraderen
