achtergrond

Geenstijl

Fail. Renault F1-truck neemt verkeerde afslag

Renault glorieuze winnaar Karma Cup

Mercedes maakte het nog even spannend met een faalpitstop maar de blamagebokaal gaat weer eens naar de frambozen van Renault. Dan steek je honderden miljoenen euro's per jaar in een Formule 1-project. Dan bouwen die stokbroden in de fabriek een motor die niet alleen sloom is, maar ook om het weekend naar de gallemiezen gaat. Dan duwen je coureurs het ding met regelmaat in de muur. Dan heb je dankzij je optreden in de F1-documentaire van Netflix de gunfactor van een volle vuilniszak. Dan fakkel je Red Bull en Max Verstappen continu af met je arrogante bakkes en dan vinden de mensen je ineens niet meer aardig. En dan, tot overmaat van ramp, parkeert een vrachtwagenchauffeur zijn gele kanarie in de vangrail op weg naar Hongarije. Arme, arme, arme Cyril Abiteboul, teambaas van Renault F1. Echt heel vervelend allemaal voor Cyril, want dat is nou net zo'n sympathieke gast.
PS Nieuws van Nico Rosberg: Mercedes heeft genoeg van Finse middelmaat; Valtteri Bottas kan op zoek naar een ander stoeltje.

Dit wil je ook lezen

Oranje - het rapport (3)!

In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning

@Mosterd | 26-06-26 | 09:07 | 116 reacties

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN

De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

@Mosterd | 20-06-26 | 18:30 | 848 reacties

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal

Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

@Mosterd | 16-06-26 | 20:45 | 176 reacties

Oranje - het rapport!

Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

@Mosterd | 15-06-26 | 09:35 | 214 reacties

We worden wereldkampioen!

In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op

@Mosterd | 09-06-26 | 09:30 | 188 reacties

LIVE WEGEN! Rico vs. Usyk

Kijken naar mannen die op een weegschaal staan, kan het mannelijker?

@Mosterd | 22-05-26 | 19:00 | 59 reacties

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.