achtergrond

Geenstijl

LIVE geitenbattle. Federer vs. Nadal

Omdat iedereen hier zo sportief is

Het is weer tijd voor de Zwarte Pieten-discussie op het heilige gras van Wimbledon! Twee kampen slaan een beetje heen en weer en om zich heen, dat kan alle kanten op, en aan het einde van de rit wint er iemand, maar dan roept het andere kamp dat zij desondanks veel beter zijn dan de andere, en dan gaat het ene kamp zeggen: 'Nee maar wij hebben gewonnen' en dan bemoeit iedereen zich ertegenaan en dan heb je alleen maar verliezers. Inzet tussen de twee beste spelers aller tijden is een finaleplaats op het heilige gras van Wimbledon, het belangrijkste tennistoernooi van het jaar, en als je dan tóch een keer getuige moet zijn van history in the making dan maar vandaag op NPO2. Geheel onbevooroordeeld als wij zijn zeggen wij Hup Federer, GOAT, die Spaanse chorizo kan er niks van. Na de klik de epische finale van 2008.

Roger!

Dit wil je ook lezen

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN

De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

@Mosterd | 20-06-26 | 18:30 | 848 reacties

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal

Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

@Mosterd | 16-06-26 | 20:45 | 176 reacties

Oranje - het rapport!

Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

@Mosterd | 15-06-26 | 09:35 | 214 reacties

We worden wereldkampioen!

In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op

@Mosterd | 09-06-26 | 09:30 | 188 reacties

LIVE WEGEN! Rico vs. Usyk

Kijken naar mannen die op een weegschaal staan, kan het mannelijker?

@Mosterd | 22-05-26 | 19:00 | 59 reacties

Rozen zijn rood, oma draagt Libresse, het is een zooitje bij poepclub Vitesse

"De verhoudingen met de buitenlandse aandeelhouders zijn helaas zeer verslechterd"

@Mosterd | 18-05-26 | 14:30 | 42 reacties

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.