achtergrond

Geenstijl

Max finisht op P3 in Genderneutrale Prix Canada

Zoooo, lekker grote brokken afhaalchinees naar binnen gebunkerd en net op tijd klaar voor een avondje bankhangen met de Formel Eins.

Tijd voor de meest genderneutrale grote prijs van allemaal, namelijk die van Canada, met eindbaas Max Verstappen vanaf P3. Onze held was lekker rap in de trainingen en de Red Bull heeft in de race altijd nog een tandje extra, dus dat kan wel wat worden. Alleen zaak om het boeltje uit de kampioenenmuur te houden - temeer omdat Max onder een vergrootglas ligt bij lulletjes die zelf in een Skoda of Opel ofzo rijden. Preshow hierrrr, kijken bij Ollie & Jack of hierrrr. Hup Max, tramp dat pedaal door de bodem & schop kont!
UPDATE: Een of andere trien vlagt een rondje te vroeg, maar Vettel wint en Max eindigt op P3. Hoera!

Dit wil je ook lezen

Oranje - het rapport (3)!

In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning

@Mosterd | 26-06-26 | 09:07 | 116 reacties

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN

De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

@Mosterd | 20-06-26 | 18:30 | 848 reacties

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal

Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

@Mosterd | 16-06-26 | 20:45 | 176 reacties

Oranje - het rapport!

Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

@Mosterd | 15-06-26 | 09:35 | 214 reacties

We worden wereldkampioen!

In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op

@Mosterd | 09-06-26 | 09:30 | 188 reacties

LIVE WEGEN! Rico vs. Usyk

Kijken naar mannen die op een weegschaal staan, kan het mannelijker?

@Mosterd | 22-05-26 | 19:00 | 59 reacties

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.