achtergrond

Geenstijl

Olé! Max finisht op P3 in de GP van Spanje

Get Spainish!

Het is Waylon niet gelukt, dus moet die andere nationale held het maar doen: een potje winnen. De long runs in FP2 waren in ieder geval veelbelovend en als die Red Bulls elkaar nou een keertje laten rijden wordt het misschien nog wel wat. En het is natuurlijk de fucking bizarre plek waar Max z'n eerste zege boekte, dus heel Nederland zit er klaar voor om te kijken hoe Mercedessen en Ferrari's elkaar kaputt torpederen. De preshow hier, wedstrijd loeren moet bij cabaretduo Plooij & Mol of hier. HUP MAX (En mocht je racen nou niks aan vinden, Dumoulin fietst ook een bergje op vandaag)
UPDATE 16u50: Max Verstappen na keurige race met kapotte vleugel van start op P5 naar finish op Podium3. Eerste podium van het seizoen. Olé!

Dit wil je ook lezen

Oranje - het rapport (3)!

In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning

@Mosterd | 26-06-26 | 09:07 | 116 reacties

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN

De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

@Mosterd | 20-06-26 | 18:30 | 848 reacties

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal

Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

@Mosterd | 16-06-26 | 20:45 | 176 reacties

Oranje - het rapport!

Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

@Mosterd | 15-06-26 | 09:35 | 214 reacties

We worden wereldkampioen!

In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op

@Mosterd | 09-06-26 | 09:30 | 188 reacties

LIVE WEGEN! Rico vs. Usyk

Kijken naar mannen die op een weegschaal staan, kan het mannelijker?

@Mosterd | 22-05-26 | 19:00 | 59 reacties

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.