Olé! Max finisht op P3 in de GP van Spanje
Get Spainish!
Het is Waylon niet gelukt, dus moet die andere nationale held het maar doen: een potje winnen. De long runs in FP2 waren in ieder geval veelbelovend en als die Red Bulls elkaar nou een keertje laten rijden wordt het misschien nog wel wat. En het is natuurlijk de fucking bizarre plek waar Max z'n eerste zege boekte, dus heel Nederland zit er klaar voor om te kijken hoe Mercedessen en Ferrari's elkaar kaputt torpederen. De preshow hier, wedstrijd loeren moet bij cabaretduo Plooij & Mol of hier. HUP MAX (En mocht je racen nou niks aan vinden, Dumoulin fietst ook een bergje op vandaag)
UPDATE 16u50: Max Verstappen na keurige race met kapotte vleugel van start op P5 naar finish op Podium3. Eerste podium van het seizoen. Olé!
Max claims his first podium of the year 💪 #SpanishGP 🇪🇸 #F1 pic.twitter.com/JItI5RlWd7
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) May 13, 2018
Dit wil je ook lezen

Oranje - het rapport (3)!
In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning

Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op

Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal

Knokken in het StamCafé! Rico Verhoeven vs. Oleksandr Usyk
Rico heeft verloren, vreselijke beslissing van de ref

LIVE WEGEN! Rico vs. Usyk
Kijken naar mannen die op een weegschaal staan, kan het mannelijker?

