Voetbal Inside LIVE - Gaat Renate SORRY zeggen?
Gaat Voetbal Inside De Luizenmoeder inmaken?
Oeh spannend. Wat gaan de grootste naoorlogse misdadigers van medialand vanavond doen in hun smakeloze en kwetsende voetbalprogramma? Trekt Renate van der Gijp de jurk uit en het boetekleed aan? Gaat Derksen het hoofd van Gijp kaalscheren? Of gaat de bokkepruik op en geven ze De Toto een dikke vinger en maken ze bulderlachend bekend dat Amstel Bier 5322453 meer kratjes bier heeft verkocht sinds de vorige ophef, en Gillette 34234234 meer scheermesjes? De directie van RTL heeft hedenavond per statement verklaard dat ze vuistdiep in Derksen en Van der Gijp blijven zitten en dat de contractjes voor een volgende periode grappen & grollen niet in gevaar zijn. Allemaal intunen op RTL7 en/of de oewebside VoetbalInside in de gaten houden voor hilarische updates om te lachen. Later meer.
VIDEO UPDATE: Renate zegt KRIJG DE PIP
Hallo COC, PvdA, GroenLinks. Doe eens adverteerdersbellen!
Walgelijk kwetsende homofobe cartoon in de Volkskrant vanochtend. Kan de hoofdredactie even in gesprek gaan met de tekenaar? Of moeten we Corendon bellen?
Dit wil je ook lezen

Belgische presentator die het Iraanse regime 'gekken' noemde op het matje geroepen door VRT: 'Terughoudend zijn over politieke kwesties'
België, bij nader inzien, (mogelijk) nog truttiger dan Nederland

Oranje - het rapport (3)!
In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning

Heel Holland Wakker voor Tunesië - Nederland in het StamCafé
Drie uur lang indrinken, vannacht LIVE in het ORANJECAFÉ

Schilderswijk weer dolblij na zege Marokko, waarschijnlijk ONZE volgende tegenstander
Schilderswijk is toch wel de gezelligste wijk van Marokko

Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)

We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
