'Voormalig spionnenbaas Tulsi Gabbard liet zich jarenlang beleid influisteren door sekteleider'
We schakelen over naar Amerika, waar gekte veel meer dan hier wordt gewaardeerd, gecultiveerd en zelfs gevierd. Schitterend spitwerk van de Washington Post, die op basis van 25 duizend documenten concludeert dat voormalig congreslid en ex-directeur van de nationale inlichtingendienst onder Trump Tulsi Gabbard zich jarenlang liet voorschrijven wat te vinden, doen en zeggen door een hindoeïstische sekteleider. Gabbard was ooit een Bernie Sanders-Democraat en is inmiddels een MAGA-Republikein, die onlangs dus afzwaaide als spionnenbons. Daarnaast is ze dus knettergek. Mooi moetleesspul hier.
Pas vanaf nu op voor levensgevaarlijke sektes
He wat ongelooflijk jammer het sektemeldpunt verdwijnt!
Sektesignaal kreeg 100k subsidie (*) maar ze werden ieder jaar toch zo'n vijftig tot honderd keer gebeld. Prach-tige cijfers. Derhalve heel erg jammer dat Sektesignaal ophoudt te bestaan. Vrij spel voor de sektes! Nu is er immers geen plek meer om te waarschuwen voor enge sektes als Scientology, Moon, Bhagwan, Ruinerwold, Avatar, Jehovah's, de EU, de islam, Joop, de NPO, nrc-lezers, tafeldames van DWDD, Tesla-rijders, vinylverzamelaars, frietzeggers, columnisten, Extinction Rebellion, de Postcodeloterij, kunstliefhebbers, mensen met Nederlandse vlaggetjes achter hun naam op Twitter, de christelijke kerk, Sektesignaal zelf, boeren met trekkers, boeren zonder trekkers, de UvA, je buren, Amsterdam, Denk, GroenLinks, SGP & D66, huizenbezitters, roodharigen, links, Bandidos, feministen, Canta-coureurs, Turkije, SBS6, Feyenoord, Apple-gebruikers en Nickelodeon-kijkers. Zijn we nog sektes vergeten? De wereld is in gevaar.
